ZACZNIJ DZIAŁAĆ!

Droga Baracka Obamy

do prezydentury

E-book to elektroniczna wersja książki.

- Przewodnik po internetowych kampaniach wyborczych Baracka Obamy.


Wskazówki, scenariusze i przykłady rozwiązań, które pomogły Obamie zostać prezydentem Stanów Zjednoczonych.

WWW-WYBORY. Internet jako narzędzie komunikacji politycznej na przykładzie prezydenckich kampanii wyborczych Baracka Obamy


KUP Teraz!

47 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni - 47 zł

Poprowadź swoją kampanię w Internecie jak Barack Obama!

140 stron - PDF

Jacek Babiel

Pomaga w promowaniu marek, idei i osób. Specjalizuje się w kampaniach marketingowych liderów, firm, organizacji pozarządowych i instytucji i w prowadzeniu kampanii wyborczych, kreowaniu planów i strategii wyborczych – na wszystkich szczeblach.


Wspiera kreowanie wizerunku, Public Relations i działania marketingowe. Pomaga w przygotowaniu strategii komunikacyjnych i planów medialnych, zaawansowanym wykorzystywaniu Facebooka w kampaniach marketingowych (działania organiczne i płatne – kampanie celowane, tworzenie grup odbiorców, docieranie z konkretnymi przekazami).


Pomaga też w prowadzeniu działań off-line – w docieraniu do różnych grup wiekowych, zawodowych, społecznych, regionalnych…

Doradza kandydatom i komitetom wyborczym JAK WYGRAĆ WYBORY.

Jacek Babiel

Konsultant i doradca wyborczy

O autorze

Niniejsza książka jest czymś znacznie więcej niż opisem strategii i narzędzi komunikacyjnych w kampaniach prezydenckich w USA z początku XXI wieku z perspektywy nowych mediów, ze szczególnym naciskiem na kampanię Baracka Obamy z 2008 roku. Gdy wczytamy się we wnikliwe analizy proponowane przez Autora, zrozumiemy, że daje on wyśmienity wgląd w to, jak wyborcy i politycy będą ze sobą rozmawiać, jak będziemy zdobywać fundusze na kampanie, jak powstawać będą więzi między przywódcami a politycznie aktywnymi obywatelami, jak emocje i informacje wzajemnie się przenikną, jaką rolę

w rywalizacji politycznej odegra czas.


Czytając książkę Jacka Babiela, zobaczymy również, jak dzięki nowym mediom politycznie aktywni wyborcy będą mogli się organizować, a także kontrolować elity polityczne i wpływać na ich decyzje i zachowania.

Bohdan Szklarski

Ośrodek Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego,

wykładowca Collegium Civitas

WWW-WYBORY. Internet jako narzędzie komunikacji politycznej

na przykładzie prezydenckich kampanii wyborczych

Baracka Obamy

O książce

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 - Babiel.com.pl Jacek Babiel