ZACZNIJ DZIAŁAĆ!
Droga Baracka Obamy
do prezydentury
E-book to elektroniczna wersja książki.
- Przewodnik po internetowych kampaniach wyborczych Baracka Obamy.
Wskazówki, scenariusze i przykłady rozwiązań, które pomogły Obamie zostać prezydentem Stanów Zjednoczonych.
WWW-WYBORY. Internet jako narzędzie komunikacji politycznej na przykładzie prezydenckich kampanii wyborczych Baracka Obamy
47 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni - 47 zł
Poprowadź swoją kampanię w Internecie jak Barack Obama!
140 stron - PDF
Jacek Babiel
Pomaga w promowaniu marek, idei i osób. Specjalizuje się w kampaniach marketingowych liderów, firm, organizacji pozarządowych i instytucji i w prowadzeniu kampanii wyborczych, kreowaniu planów i strategii wyborczych – na wszystkich szczeblach.
Wspiera kreowanie wizerunku, Public Relations i działania marketingowe. Pomaga w przygotowaniu strategii komunikacyjnych i planów medialnych, zaawansowanym wykorzystywaniu Facebooka w kampaniach marketingowych (działania organiczne i płatne – kampanie celowane, tworzenie grup odbiorców, docieranie z konkretnymi przekazami).
Pomaga też w prowadzeniu działań off-line – w docieraniu do różnych grup wiekowych, zawodowych, społecznych, regionalnych…
Doradza kandydatom i komitetom wyborczym JAK WYGRAĆ WYBORY.
Jacek Babiel
Konsultant i doradca wyborczy
O autorze
Niniejsza książka jest czymś znacznie więcej niż opisem strategii i narzędzi komunikacyjnych w kampaniach prezydenckich w USA z początku XXI wieku z perspektywy nowych mediów, ze szczególnym naciskiem na kampanię Baracka Obamy z 2008 roku. Gdy wczytamy się we wnikliwe analizy proponowane przez Autora, zrozumiemy, że daje on wyśmienity wgląd w to, jak wyborcy i politycy będą ze sobą rozmawiać, jak będziemy zdobywać fundusze na kampanie, jak powstawać będą więzi między przywódcami a politycznie aktywnymi obywatelami, jak emocje i informacje wzajemnie się przenikną, jaką rolę
w rywalizacji politycznej odegra czas.
Czytając książkę Jacka Babiela, zobaczymy również, jak dzięki nowym mediom politycznie aktywni wyborcy będą mogli się organizować, a także kontrolować elity polityczne i wpływać na ich decyzje i zachowania.
Bohdan Szklarski
Ośrodek Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego,
wykładowca Collegium Civitas
WWW-WYBORY. Internet jako narzędzie komunikacji politycznej
na przykładzie prezydenckich kampanii wyborczych
Baracka Obamy
O książce
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 - Babiel.com.pl Jacek Babiel